Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Část zákazníků O2 TV si znovu stěžuje na nedostupnost služby od anonym - S O2 mám špatnou zkušenost již léta ,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 11. 2020 11:42

    bez přezdívky

    S O2 mám špatnou zkušenost již léta , přesto k nim jako osel stále lezu . Před léty nabízeli O2 TV na dva měsíce zdarma , zkusil jsem to. Když po mně chtěli zaplatit pronájem set top boxu na rok dopředu , myslel jsem, že jednoduše vycouvám. Bohužel. Musel jsem psát mnoho emailů , ke konci i s hrubšími výrazy než mne přestali otravovat . Nepoučil jsem se .Letos jsem zareagoval na jejich nabídku výhodné O2TV . Kam se hrabou dříve kritizovaní drobní šmejdi. Tady již vycouvat jednoduše nelze . Mám novou televizi Samsung s aplikací pro příjem O2 TV, samozřejmě se všemi výpadky jak popisují ostatní. Podle jejich O2 pracovníků to spraví set top box (za třiapůl tisíce), který si musím koupit za hotové nebo ho čtyři roky splácet. Brzy se ozvali , že mám starý modem , který již nepodporují a musím si koupit nový. Další minimálně 3,5 tisíce . Protože správně nefungovala i WIFI , šel jsem do toho. S novým modemem zůstalo vše při starém . Poruchy při příjmu televize i špatně fungující WIFI. Takže mimo měsíčního poplatku 1 tisíc kč za internet a O2 TV ještě čtyři roky splácet modem a set top box. To je byznys s nátlakem na zákazníka. Ještě že se objevila informace o možnosti optických sítí , snad do roka. Uvidím co nabídnou a pokud v tom nebude mít prsty O2, změním operátora i za cenu ztrát za nepotřebný O2 set top box a modem.

  • 22. 11. 2020 14:37

    Petr Faistauer

    Už po první větě jsem vás nechápal. Máte s nimi opakovanou špatnou zkušenost, ale "přesto k nim stále lezete"??

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).