Hlavní navigace

Černý pátek přinesl opět rekordy. Obchody se chlubí především procenty

28. 11. 2016

Sdílet

Srdce milovníků procentuálních nárůstů by mohla u tiskových zpráv e-shopů zaplesat. Zvlášť když jde o výsledky největší marketingové akce roku – Black Friday. 

Je to černý pátek a týden před ním, kdy začíná vánoční nákupní sezóna. A se slevami přispěchaly obchody všech druhů. Od spodního prádla po nábytek a pneumatiky. „Do akce jsme zahrnuli 677 produktů o celkovém množství 88 tisíc kusů,“ tvrdí mluvčí Alzy Šárka Jakoubková

A pak už to jede. Kolik Češi během prvního víkendu utratili, se provozovatelé e-shopů nechlubí, tržby ale zřejmě rostly. Je jasné, že u Mallu šlo v pátek o šedesátiprocentní nárůst tržeb ve srovnání s loňským rokem. Mluvčí obchodu Jan Řezáč navíc prozradil, že celá skupina Mall Group v rámci několikadenní kampaně utržila 250 milionů korun. To je sice hodně, ale zrovna tohle číslo zahrnuje i zahraniční obchody, takže kromě Slovenska třeba Mall.hu. 

S výsledky své kampaně je spokojena i Alza. „Letošní Alza Black Friday byl z pohledu tržeb, délky trvání a zájmu zákazníků naprosto mimořádný a překonal výsledky dosavadních čtyř ročníků,“ dodává Jakoubková bez dalších detailů.

Fanoušci procent nakonec ocení i přístup Datartu, který drží s ostatními e-shopy „lajnu“ a mluví také pouze v procentech. "Černý týden zvýšil tržby našeho e-shopu o 73 %. V kamenných prodejnách jsme zaznamenali v pátek a o tomto víkendu nejvyšší tržby v letošním roce, přestože akčních dnů bylo v průběhu roku více,“ říká tisková mluvčí obchodu Iva Pavlousková

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).