>> Nízký zájem o změnu je pravděpodobně vedle pohodlnosti také fakt, že operátoři v podstatě nabízí tarify velice podobné a je těžké najít něco skutečně odlišného a výhodnějšího.
No, jestliže platím zhruba 250 kč ročně, tak nemám důvod měnit. Pointa je v tom, že pokud člověk nemá specifický důvod proč mít tarif, tak by se tomu měl vyhnout jako obecně všem službám, které chtějí rekurzivní platby. U předplatného nabíjení kreditu má prostě člověk výdaje pod svojí kontrolou. Ale samozřejmě, různí lidé mají různé potřeby a některým tarif vyhovuje.
Z části souhlasím. Pokud mám výdaje něco málo přes 100 Kč ročně, proč mít předplacené nabíjení kreditu a neustále navyšovat neprovolanou částku, když můžu mít měsíční tarif 0 Kč a platit jen za to co skutečně protelefonuji. Ano, cena za minutu je vyšší, ale při asi 2Kč/min a s převážně příchozími hovory, není důvod měnit ani tarif ani operátora. Výdaje mám pod kontrolou i když to je tarif, zde nevidím proč bych u tarifu neměl mít výdaje pod kontrolou ale u kreditu ano.
Pokud operátor bude chtít, tak změní ceny hovorů na předplacenkách i u tarifů, je tedy jasné, že se nemá smysl bavit a ani se nebavíme o kontrole cenové politiky operátora, ale o kontrole aktuálního vlastního volání. Aktuální volání mám pod kontrolou i s tarifem a možná ještě lepší jak u předplacenky. U operátora mám totiž aktuální výpis, takže vidím kolik jsem protelefonoval kam jsem telefonoval a kolik minut to bylo. Máte u předplacenky výpis hovorů?
Vskutku, to by mne zajimalo, jak na predplacence s kreditem 100Kc provolate 100 000Kc, coz se jiz nekolika desitkam lidi v CR stalo. A ne, opravdu nevolali oni. Ale nekdo jim napriklad hacknul/ukradl jejich telefon nebo pobockovou ustrednu. A opravdu by mne zajimalo, jak tomu zabrani vas vypis.
Ucet kazde predplacenky vcetne vypisu se samozrejme da kontrolovati na webu prislusneho operatora. Pokud neznate pristup, staci si jej nechat poslat v podobe sms.