Hlavní navigace

Česká televize sestavila seznam omylů a zavádějících tvrzení Jaromíra Soukupa

Jan Brychta

Česká televize se tiskovou zprávou ohradila proti nepřesným, zavádějícím a manipulativním tvrzením, která měla zaznít v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa na televizi Barrandov. Z jeho úst prý padla částka 135 korun za televizní poplatek celkem šestnáctkrát, částka 7 miliard korun v souvislosti s ročním rozpočtem ČT pak jednadvacetkrát.

Televize ve své reakci uvádí, že televizní poplatek neplatí každý, jak bylo uvedeno, ale obvykle jedna domácnost, a že celkový roční příjem z poplatků tvoří 5,66 miliard.

Dále se dotýká problematiky prodeje reklamy, držení práv na starší televizní seriály, kvůli němuž by diváci televize Barrandov mohli přijít třeba o seriál Třicet případů majora Zemana, nebo vysílacích práv na fotbalovou Ligu mistrů.

Celý dokument si v případě zájmu přečtěte v přiloženém PDF Omyly Jaromíra Soukupa podle České televize.

Našli jste v článku chybu?