To že se podniká za účelem zisku je vypořádku, ale vše má své meze. Tito dividendy jsou jasně peníze o které jsou služby operátorů předražené. Jde o zisk po zdanění a zaplacení všech odvodů.
Jinými slovy 1.3 miliardy děleno cca 450 tisíci uživatelů je cca 2800kc přeřazení pro každého ročně.
Čistý zisk 1,3 mld. při tržbách 20 mld. není nic excesivního, v oblasti telekomunikací je to spíš podprůměrný výsledek. Asi vás to překvapí, ale cílem podnikání je vytváření zisku.
Jinak zákazníků má VFCZ kolem 4 mil.
VF je v tomhle úplně stejný, jako všechny ostatní zahraniční korporace. Většinu zisku vyvede přes systémové služby a přizná jen to nezbytné nutné.
Jen by neměl tak šetřit na investicích do technologií, začíná se to projevovat i na kvalitě služeb.
Vy jste solidně mimo. Krom toho, že chcete nejspíše selským rozumem, rozhodovat, co je ta správná mez zisku, tak tím počtem zákazníků jste se seknul asi o 20 let :-).
Kdo určuje, jestli jsou služby předražené? Jedině zákazník tím, že služby buď využívá a platí, anebo nevyužívá a neplatí. O služby VF zjevně zájem je, takže vše v pořádku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).