Netuším, odhadl bych to na desítky. Kam otázka směřuje?
>> K tomu že podpora minority je šlechtěná, ale nemá mít prioritu. Nepočítám aroganci kdyby si někdo z minoritní skupiny myslel, že jste pro stát\město tak důležitý.
Podobně jako v předchozím, ale nepřijde mi, že by to korelovalo -- i v místech, kde ta možnost je, stejně typicky jezdím jediný.
>>Co z toho zaměstnavatel má jaká investice do vybavení se mu vrátí ?
Vypadá to, že za „cyklistické vybavení“ dám zhruba tolik, kolik je koncová cena tramvajenky v Praze. Kdybych nebyl opravdu nadstandardně vysoký a těžký, tak by to bylo méně (měl bych větší výběr i levnějších kol a všechny součástky by vydržely déle).
>> Cena tramvajenky je od 10Kč po cca 9xKč na den. Pochybuji že náklady na jizdní kolo máte 3650Kč počítáte totiž zajisté i jeho pořizovací cenu že?
Myšlenka, že by někdo mohl kolo používat výhradně k dopravním účelům (a nebo třeba i naopak, jezdit autem jako hoby na výlety), je pro vás něco naprosto nepředstavitelného.
>> Pokud jezdíte, protože Vás to baví. Protože máte dobrý pocit, že jste udělal něco pro ekologii a zdraví je to o ideologii, hobby a sportu. Čistě o dopravě to bude až to podložíte jen suchým finančním výpočtem, že to je levnější než tramvajenka. Kde zajisté nevynecháte náklady na cyklistické oblečení a vybavení a kolo nevyjímaje.
>> A autisti a MHDisti. Jo počkat [podívá se na silnice v centru a na hnědožluté dieselové ovzduší], tyhle dvě skupiny vlastně aktuálně středobodem světa jsou.
Ano oni středobod jsou, protože na daních a jiných poplatcích toho odvedou tolik, že mají větší právo do toho kecat. S nástupem autonomních vozidel , EV a výpadkem příjmu z toho trhu, tak můžete očekávat přenesení zátěže i na cyklistiku.