Hlavní navigace

Názor k aktualitě Čínská kola ofo získala dalších 900 milionů dolarů. V Praze chystají expanzi od Martin P. - Netuším, odhadl bych to na desítky. Kam otázka...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 3. 2018 9:13

    Martin P.

    Netuším, odhadl bych to na desítky. Kam otázka směřuje?
    >> K tomu že podpora minority je šlechtěná, ale nemá mít prioritu. Nepočítám aroganci kdyby si někdo z minoritní skupiny myslel, že jste pro stát\město tak důležitý.

    Podobně jako v předchozím, ale nepřijde mi, že by to korelovalo -- i v místech, kde ta možnost je, stejně typicky jezdím jediný.
    >>Co z toho zaměstnavatel má jaká investice do vybavení se mu vrátí ?

    Vypadá to, že za „cyklistické vybavení“ dám zhruba tolik, kolik je koncová cena tramvajenky v Praze. Kdybych nebyl opravdu nadstandardně vysoký a těžký, tak by to bylo méně (měl bych větší výběr i levnějších kol a všechny součástky by vydržely déle).
    >> Cena tramvajenky je od 10Kč po cca 9xKč na den. Pochybuji že náklady na jizdní kolo máte 3650Kč počítáte totiž zajisté i jeho pořizovací cenu že?

    Myšlenka, že by někdo mohl kolo používat výhradně k dopravním účelům (a nebo třeba i naopak, jezdit autem jako hoby na výlety), je pro vás něco naprosto nepředstavitelného.
    >> Pokud jezdíte, protože Vás to baví. Protože máte dobrý pocit, že jste udělal něco pro ekologii a zdraví je to o ideologii, hobby a sportu. Čistě o dopravě to bude až to podložíte jen suchým finančním výpočtem, že to je levnější než tramvajenka. Kde zajisté nevynecháte náklady na cyklistické oblečení a vybavení a kolo nevyjímaje.

    >> A autisti a MHDisti. Jo počkat [podívá se na silnice v centru a na hnědožluté dieselové ovzduší], tyhle dvě skupiny vlastně aktuálně středobodem světa jsou.
    Ano oni středobod jsou, protože na daních a jiných poplatcích toho odvedou tolik, že mají větší právo do toho kecat. S nástupem autonomních vozidel , EV a výpadkem příjmu z toho trhu, tak můžete očekávat přenesení zátěže i na cyklistiku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).