Ale my se bavíme o Ofu, které žádné dotace od státu/města nedostává. Proto nechápu, o co vám jde. Nepletete si to pořád s ReKoly?
>> A to, že město vynaloží prostředky na infrastrukturu pro podporu cyklistiky, platí dobrým pocitem?
Ofo je bezstanicový bikesharing.
>> Stojany a vyhrazená místa na kola bez povolení a zadarmo opravdu nejsou. Nebo myslíte, že firmu budou jásat, jak jim ty kola budou opírat o zeď? Zaclánět na pozemku? A u veřejných prostor, blokovat už tak často omezený prostor?
To přece nesouvisí s bikesharingem...
>> ano pokud Vy hovoříte čistě jen o Ofo a né o podpoře cyklistické dopravy jako takové. Tak Ofo opravdu sdílení není. Je to jen komerční půjčovna stavějící na buzzwordu sharing.
Ale hlavně jde o to, že když segwaye vykázali. Přeorientovali se půjčovny na kola a koloběžky. Výsledkem toho je další omezení kol.
K čemu Vám bude půjčování kol v oblasti, kde je spousta zákazů vjezdu kol. Proč by město\stát měl podporovat něco, co bude omezené a mít velice malý dopad?