Hlavní navigace

Názor k aktualitě Čínská kola ofo získala dalších 900 milionů dolarů. V Praze chystají expanzi od Jenda - > A to, že město vynaloží prostředky na...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 3. 2018 13:31

    Jenda (neregistrovaný)

    > A to, že město vynaloží prostředky na infrastrukturu pro podporu cyklistiky, platí dobrým pocitem?
    > Stojany a vyhrazená místa na kola bez povolení a zadarmo opravdu nejsou. Nebo myslíte, že firmu budou jásat, jak jim ty kola budou opírat o zeď? Zaclánět na pozemku? A u veřejných prostor, blokovat už tak často omezený prostor?

    Už teď máte vyblokováno neuvěřitelné množství prostoru parkovišti, městskými dálnicemi, kolejišti a já nevím čím. Tak když někdo někde odloží kolo, které má nároky na prostor násobně menší než vše zmíněné, tam byste to snad taky mohl přežít.

    (Osobně jsem všemi deseti pro to, aby všichni platili skutečné/tržní ceny za zkonzumované zdroje (místo, prachy za údržbu silnic, vzduch…). Bohužel to je politicky neprůchodné.)

    > o podpoře cyklistické dopravy jako takové

    Já dokonce žádnou podporu cyklistické dopravy nechci, stačí mi, když budou silnice pro všechny.

    (a souhlasím s námitkou, že termín „sharing“, který jsem automaticky převzal z článku, je nesmyslný, a jedná se o standardní půjčovnu/nájem)

    > K čemu Vám bude půjčování kol v oblasti, kde je spousta zákazů vjezdu kol. Proč by město\stát měl podporovat něco, co bude omezené a mít velice malý dopad?

    K čemu vám bude jet autem do míst, kde je spousta zákazů vjezdu aut? Nemělo by se s touto logikou „nepodporovat“ ani auta v centru?

    > jenomže potencionálně starosta Tokia podporou cyklistické dopravy nedělá službu pro 0,1 spíš 0,01% obyvatel svého města

    Jenom jestli tohle není případ jako kdybyste si stoupnul do knihovny ve třetím patře bez výtahu a začal prohlašovat „jo, jinde, kde vozíčkáři jezdí, tam se výtahy stavět vyplatí. Ale tady vozíčkář jakživ nebyl, tak je přece nesmysl tu stavět výtahy a rampy“. Jinak řečeno, jestli je to opravdu „na kole nikdo nejezdí nemá smysl cyklisty řešit“ nebo spíš „nikdo cyklisty „nepodporuje“ na kole nikdo nejezdí“.

    > Třeba historické centrum kde silnice pro provoz automobilů jsou nevhodné.

    [znovu se podívá na silnice v Praze] jo, tady máte nečekaně naprostou pravdu!

    > Auto*mátu

    Fascinující, jak jste dokázal zkonvergovat k praštěné organizaci, která poslední dobou cyklistům spíš škodí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).