Hlavní navigace

Názor k aktualitě Covid stál Liftago kvůli poklesu přepravy desítky milionů korun, firma ale rostla v přepravě zásilek od dalich - Tak toto je bohužel o lidech za volantem...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 1. 2021 21:53

    dalich

    Tak toto je bohužel o lidech za volantem a ne o Liftagu či Alze. Protože do tohoto byznysu tak trochu vidím (nejen za Liftago, ale obecně za logistiku), je to jen a pouze o přístupu kurýra/řidiče. Stejná situace je v podstatě u obdobého konkurenčního přepravce (PPL, DHL, Česká pošta apod.)

    Standardem jsou první zamykatelné dveře, tedy doručení k prvním vchodovým dveřím. Nad to je to o vstřícnosti. Když zákazník přijde sám k autu, je to radost a ušetřený čas. Je to i ohleduplné k řidiči. Ale nesmí to být podmínka.

    Když se ale doručuje na firmu (nebo prostřednicvím právnické osoby soukromé osobě), automaticky se počítá s osobním předáním na recepci (pěšky, výtah do 10. patra apod.), nebo tam, kde zásilku někdo může převzít. S tím řidič musí předem počítat při hledání místa pro parkování (nebo bezpečné odstavení vozidla). Nesmí se proto stát, že vám někdo zavolá "Vezu vám Alzu, přijďte si k autu".

    Že se to někomu nechce dělat je věc druhá. Často je to proto, že zásilky berou (i) taxikáři jako "nutné zlo" a podle toho se chovají. Ještě chvilku potrvá, než dojde ke změně myšlení některých dopravců a řidičů. (Liftago ale zapojuje i nákladní dopravce do 3,5t, tedy ne-taxi. Balíky z Alzy a odjinud přes Liftago už nevozí jen "taxikáři".)