Uživatel si napřed ověří dostupnost připojení , tj. max. dostupnou rychlost a pak si podle toho objednává rychlost připojení. Normální je, že si můžu objednat co tam je technicky možné, tj. snad pochopí každý.
To je podobné, jak by jste si koupil Ferrari a pak jej reklamoval, že na D1 nemůžete fyzicky dosáhnout rychlosti 300 km/hod. U nás si navíc napřed ověříte a nebo se prostě zeptáte na telefon, jaká rychlost je max. dostupná na vaší adrese a pak si objednáte poloviční rychlost za nižší cenu a budete mít rychlost dvojnásobnou , tu, které je v lokalitě dostupná. Podmínkou je aktuálně půlroční nebo roční platba.
Takže pokud např. je dostupných 100 Mbps, objednáte 50 Mbps a budete mít 100 Mbps napořád resp. po dobu, kdy budete platit půlročně nebo ročně.
Co je na tom matoucí, opravdu nevím. Vše jasně deklarujeme ještě před uzavřením smlouvy - objednávky, na rozdíl, od velké trojky, kde kolikrát ani žádnou objednávku ani smlouvu nevidíte, a uzavíráte smlouvu po telefonu bez email komunikace a přes SMS.