Hlavní navigace

CZC.cz dosáhl na tržby téměř čtyři miliardy korun, spadl ale do ztráty

Jan Sedlák

E-shop s elektronikou CZC.cz ve finančním roce 2017, který trval 15 měsíců, dosáhl na obrat 3,968 miliardy korun. Obchod uvádí, že se podařilo udržet dvojciferné tempo růstu, ovšem porovnává se s finančními obdobími, které trvaly pouze tradičních 12 měsíců.

Dále firma, která spadá pod E-commerce Holding Petra Kellnera a Daniela Křetínského, říká, že by tempo mělo pokračovat i letos. V E-commerce Holdingu, který ovládá Rockaway, je několik dalších e-shopů, od čehož si již integrovaný CZC hodně slibuje.

„Synergie a sdílené know-how bude v příštích letech i pro CZC.cz motorem růstu. První rok byl ve znamení začínající konsolidace online trhu v režii Mall Group a integrace do skupiny. Do budoucna očekáváme od tohoto spojení akceleraci dalšího rozvoje dvojky na trhu se spotřební elektronikou,“ uvádí společnost ve výroční zprávě.

CZC každopádně také za dané období spadlo do ztráty 18 milionů korun a odpisy činily 21 milionů, na čemž se měla podepsat právě proběhlá integrace a změny.

„Patnáctiměsíční finanční rok se dvěma sezónami prvního čtvrtletí a náklady spojené s integrací přinesly CZC.cz také ztrátu. Tu se podle předběžných výsledků podařilo v dalším finančním období odstranit a přejít do provozního zisku,“ uvádí CZC.

Ve ztrátě byl v roce 2017 také Mall.cz. Ztrátu se meziročně podařilo snížit o 40 procent na 213,6 milionu korun při 15procentním růstu tržeb 7,2 miliardy korun.

Našli jste v článku chybu?