Hlavní navigace

CZC.cz se propadlo do ztráty, tržby rostly a poprvé přesáhly čtyři miliardy

Sdílet

Jan Sedlák

Internetový obchod CZC.cz se ve finančním roce 2018, který skončil letošním březnem, propadl do ztráty. Zveřejněná účetní závěrka ukazuje, že činila 35,837 milionu korun oproti mírnému zisku v loňském roce. Provozní ztráta dosáhla na 26,4 milionu korun.

CZC tuto skutečnost přikládá tomu, že se obchod zapojil do transformačních projektů v rámci skupiny Mall Group, kam spadá. „Přínos z transformačních projektů se očekává v následujících letech,“ uvádí e-shop.

Celkové investice do dlouhodobého majetku činily 40 milionů korun, přičemž největší část šla do rozvoje webové platformy, vybavení nových poboček a zabezpečení v logistickém centru.

„Hrdé dvojce“ se podařilo meziročně navýšit tržby o deset procent, dosáhly na 4,05 miliardy korun. Nejvíce rostly hry, příslušenství a televize (dvouciferné tempo). Růst 13 procent zaznamenala oblast IT.

Obchod také posílil vlastní kapitál o 44,3 milionu korun formou poskytnutého příplatku jediného společníka E-commerce Holding mimo základní kapitál. Více o CZC v našem rozhovoru s Jitkou Dvořákovou.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?