Hlavní navigace

Dalším avizovaným pořadem chystané Mall.TV je Staňkův sitcom Stylista

21. 8. 2018

Sdílet

Stylista Autor: Mall TV

UVNITŘ VIDEO – Osmidílný komediální seriál chystané internetové televize Mall.TV, jejíž spuštění je avizováno na podzim, chce být nemilosrdným svědectvím o tom, že dělat módu pro Čechy je nevděčná práce, kterou lze zvládat jen s patřičnou dávkou cynismu a nezdolné víry, že jednou se zadařit musí

Hlavní hrdina, návrhář Artur, je dokonce schopen si připustit, že jeho modely nemusí být dobré, zato musí ladit k ponožkám v sandálech. V seriálu postavu ztvární Petr Vaněk

Artur přitom není jediným, komu se i na červeném koberci lepí smůla na paty. Zdárně mu sekunduje jeho manažer Boho v podání Michala Kerna. Jeho obchodní činnost popsal scenárista seriálu Luděk Staněk jako prodej hadrů, ve kterých kdyby si Mareš sednul do svého ferrari, tak ho okamžitě zatknou, že auto ukradl

V hlavní ženské roli se jako reportérka představí Petra Nesvačilová. Seriálovou čtveřici doplňuje Olo, nová slovenská krev českého módního průmyslu ztvárněná Andrejem Polákem

Stylista

Počet a stopáž epizod: 8 × 11 min
Premiéra: říjen 2018

Artur je nejžádanější stylista v Česku. Perou se o něj všechny módní magazíny a největší hvězdy touží po tom, aby je aspoň jednou oblékl. On je nicméně toho názoru, že celebrity jsou individua bez vkusu a lidem, kteří jsou náhodou týden slavní, nemá smysl říkat, co si mají vzít na sebe. Za pár dní je totiž nikdo nepozná a budou zase chodit v teplákách. Takhle nějak si své místo na výsluní českého šoubyznysu představuje. Skutečnost je taková, že místo aby navrhoval vlastní kolekce, oblíká své klienty do ošklivých šatů, které jsou dílem jiných. A přestože všechny postavy a události nového seriálu Stylista jsou smyšlené, není vyloučeno, že realita českého šoubyznysu je právě taková.

Režie: Jakub Machala
Scénář: Luděk Staněk
Dramaturg: Karel Spěšný
Kamera: Václav Fronk, Michal Bouška
Hudba: Jan Čtvrtník
Hrají: Petr Vaněk, Petra Nesvačilová, Michal Kern, Andrej Polák, Jana Plodková, Barbara Nesvadbová a další
Producent: Milan Kuchynka, Daniel Brogyányi, Kateřina Buzková
Střih: Davil Lorenz, Lucie Plaširybová, Martin Šlégr
Zvuk: Jan Rádr, Jiří Čupr, Josef Mašek, Jakub Johánek
Výprava: Petr Mazura, Lukáš Karásek
Masky: Barbora Černá, Jiřina Vlková
Kostýmy: Kateřina Papežová

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 8. 2018 15:39

    West (neregistrovaný)

    Podle mého to spustí až budou mít natočeno dost materiálu například pro týdenní frekvenci.

  • 21. 8. 2018 15:46

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Mall by se mel zamerit na prodej zbozi. Pokud chteji hrat prvni ligu, tak museji dorovnavat ceny. Aktualne treba Alzak, Datart a Euronics prodavaji Xiaomi Redmi 5 Plus za 3700,- Kc a Mall za 4500,- Kc. A jeste k tomu napisou, ze je to snizena cena.

  • 21. 8. 2018 18:51

    blk (neregistrovaný)

    Tobe proste nejde pod nos, ze zrovna u nas vznika vazna konkurence toho tveho Amazonu. A uz vubec ti nevoni jejich mezinarodni aktivity a snaha seznamit s umem ceskych tvurcu i ostatni Evropany.

  • 22. 8. 2018 2:08

    xxx (neregistrovaný)

    Jakože zrovna Mall má být konkurencí Amazonu? To je docela odvážné tvrzení. Vždyť ani neumí vydat zboží ze svých eshopů na výdejnách Mallu a nutí zákazníkům předraženou Uloženku, aby ji nemuseli zavřít. Třeba na prodeti.cz
    Na Mallu se dalo nakupovat naposled tak před 5 ne-li více lety. Od té doby, ač jsme velkou část nákupů dělali právě u nich, jsme tam objednávali už snad jen 3x a z toho 2x problém.
    Mall je drahý, nenabízí vůbec nic zajímavého, proč bych měl nakoupit právě u nich a sledovat to kvůli tomu, že se tam 1-2x do roka objeví nějaká zajímavá akce, to fakt nebudu. A ta jeho podoba dneska je příšerně roztahaná a uživatelsky nepřehledná, ale asi to jeho cílovce vyhovuje.
    O jejich falešných slevách a navyšování původních cen je to taky známé (např. zboží má doporučenou cenu od dodavatele 649 Kč, většina malých obchodů dává poctivě tuto doporučenou cenu a Mall běžně dával 799 jako původní a pak měl rádoby bombastické slevy 25% atd. A když to dělají u jednoho sortimentu, který znám (protože jsem ho taky kdysi prodával, takže ceníky mám z první ruky), nemám iluze že tohle zkouší prakticky všude.
    Ale tak dokud investoři sypou peníze, proč je neutrácet třeba za "televizi". Jen mi u toho není jasný byznys model. Buď ta videa budou plná jejich reklamy a více či méně nepovedeného a vlezlého product placementu, nebo jako když uvidím "vtipný" video z Mallu, tak si u nich koupím hned dvě televize a něco na zahradu k tomu, protože je tam logo Mallu?
    Stačí se podívat, co provedli s Košíkem a tím druhým shopem co pohltili u potravin. Děs a bída.
    Ale asi to tak zákazníci chtějí? Nebo je to letadlo, které se časem sesype až přestanou sypat a překupovat investoři?

  • 25. 8. 2018 22:10

    MASH (neregistrovaný)

    Pořady ultra nudného Staňka vždy stály za velkou prdlačku (nemluvě o jeho supertrapnym pokusu o standup s dalším šášou Čermákem...). Uvidíme, jak bude vypadat jeho pořad na Mallu, ale po zkušenostech s tímto "komikem" jsem dost skeptický. Spíš se těším na projekty ostatních bývalých "seznamáků".

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).