Hlavní navigace

Data: Na českého Survivora se nejvíc dívaly mladé ženy

19. 1. 2022

Sdílet

Survivor Autor: TV Nova

Divačky ve věku od 15 do 34 let mají největší zájem o česko-slovenskou reality show Survivor, kterou od úterý 18. ledna vysílá televize Nova. Pořad natáčený v Dominikánské republice sleduje soupeření dvou týmů, které musí plnit úkoly v tropických podmínkách. Podle dat z elektronického měření sledovanosti se na premiéru dívalo 53,81 procenta žen v uvedené věkové skupině. Survivor byl rovněž nejsledovanějším pořadem večera u diváků ve věku 15 až 54 let, tam dosáhl podílu 30,81 procenta. Celkem se na Survivora dívalo 650 tisíc lidí.

Nejvyšší počet diváků v úterý večer přilákaly dva díly seriálu Slunečná na televizi Prima. Každý si zapnulo přes 1,2 milionu lidí starších 15 let. Podíl na sledovanosti byl 31, resp. 33 procent, u mladších diváků však vedl Survivor.

Elektronické měření sledovanosti zajišťuje pro Asociaci televizních organizací agentura Nielsen Admosphere. Údaje jsou platné k 19. lednu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 1. 2022 20:48

    wm6x

    No musím uznat že TV NOVA po letech opět uvedla kvalitní formát který se téměř rovná svoji francouzské předloze. Chtělo by to více takových

  • 20. 1. 2022 20:58

    TicToc

    Co to je za kec? Zaprve, original je americky. Zadruhe, ceske zpracovani je naprosto tragicke. Totalne zabity jinak luxusni format.

  • 24. 1. 2022 0:38

    XYZ

    Taková dlouhá táhlá dovolená točená a stříhaná stylem home video. Nuda na začátku, prostředek jsem už nedal a konec, na který jsem nechtě přepnul, jsem měl pocit, že snad ještě reprízují začátek a nebo se ještě nic nestalo. Můj první dojem byl: skauti z města jedou na výlet k moři a podivný moderátor jim to komentuje. Boj o přežití s plnou výbavou, co to je? Jsem zvědav na sledovanost v dalších dílech, pro mě tato show již skončila.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).