Hlavní navigace

Data: Volební vysílání zajistilo ČT24 historický rekord v hlavním čase

11. 10. 2021

Sdílet

Nová grafika ČT24 Autor: Česká televize

Zpravodajská ČT24 byla 9. října, tedy v den sčítání volebních výsledků, nejsledovanější TV stanicí v Česku. Odpolední Volební studio si nenechal ujít každý třetí divák, který měl v danou chvíli zapnutý televizor. V součtu s večerním Volebním studiem si tak ČT24 pustilo 2,6 milionu lidí. 

V den výsledků voleb byla ČT24 s podílem na publiku nejsledovanějším televizním programem v Česku (share 18,74 %). Sobotní hlavní vysílací čas byl s podílem 15,66 % dokonce nejsledovanějším v historii zpravodajské stanice. 

Volební vysílání České televize odstartovalo na zpravodajském kanále ČT24 už v 10 hodin dopoledne Volebním centrem, ve kterém Daniel Stach nabídl vědecký pohled na volby. Tradičně ve 13:30 hodin pak přivítali Marcela Augustová a Michal Kubal diváky u Volebního studia, které trvalo bez přerušení 5,5 hodiny. V průměru jej vidělo 627 tisíc diváků při podílu na publiku 31,14 %. 

Vůbec nejvyhledávanější moment celého dne nastal v 18:18 hodin, tedy v době, kdy bylo sečteno bezmála 99 % hlasů a čekalo se na příjezd lídrů koalice Spolu. Vysílání vidělo 917 tisíc diváků. Vysoký zájem zaznamenal i web ČT24. Téměř 330 tisíc uživatelů si zobrazilo na 1,8 milionu stránek, což je nejvyšší počet od loňského března, tedy od vyhlášení protipandemických opatření.

Události vysílané na ČT24 dosáhly dokonce na svou vůbec nejvyšší sledovanost v historii zpravodajské stanice. Nenechalo si je ujít 869 tisíc diváků, v součtu s vysíláním na ostatních programech si je pustilo více než 1,5 milionu diváků při podílu na publiku 43,42 %, což představuje zároveň jejich nejvyšší letošní podíl na sledovanosti.

Superdebata vysílaná ve středu 6. října se stala nejen nejvyhledávanější závěrečnou debatou České televize před volbami do Poslanecké sněmovny od roku 1998, ale zároveň i letošní nejsledovanější předvolební debatou v Česku.

Průběžné výsledky voleb nabídly rovněž soukromé stanice Nova a Prima. Odpolední vysílání TV Nova zaujalo 17,33 % diváků, volební studio CNN Prima News dosáhlo podílu na sledovanosti 3,59 %.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.