Hlavní navigace

Názor k aktualitě Deník N: Kvůli nedodržování opatření proti koronaviru skončili dva manažeři Zásilkovny od anonym - Zásilkovnu využívá spousta běžných lidí, hlavně u menších...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 3. 2021 9:09

    bez přezdívky

    Zásilkovnu využívá spousta běžných lidí, hlavně u menších a levnějších balíčků. Pošta bývá ve většině případů dražší. Což je plně pochopitelné, vzhledem k tomu, jaké mají personální náklady, kolik drží kamenných poboček a co vše musí ze zákona zajišťovat. Ale také Pošta má podstatně větší šíři služeb, i výplata dobírky na účet trvá kratší dobu. I přes ty vyšší ceny, mám pocit, že se Pošta skutečně snaží své služby zlepšovat. Zrovna včera mi přišel balíček do ruky, pár minut před přivezením dorazila sms, že balíček do 5 minut dorazí, pak ještě přímo volal pošťák. U Zásilkovny nechápu, proč jako soukromá osoba musím veškeré údaje ručně ťukat na malém dipleji a malé klávesnici mobilu a nemůžu to dělat pohodlně přes webové rozhraní v PC. To podle telefonní linky Zásilkovny mohou jen e-shopy. Stejně mi ty údaje většinou lidé posílají mailem, tak bych je mohl pohodlně překopírovat, jako u pošty a neriskoval bych překlepy. A kód by přišel do té mobilní aplikace. Osobně mám pocit, že hlavní výhoda Zásilkovny je cena, ale jinak je dost nepružná. Ale je dobře, pokud její přítomnost nutí konkurenci zlepšovat své služby. :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).