Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Deset dní před koncem kampaně má Turris MOX 59 % z cílové částky od Rosťa - Asi ne úplně dobře připravená reklamní kampaň. I...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2018 12:02

    Rosťa (neregistrovaný) ---.dsl.sky.cz

    Asi ne úplně dobře připravená reklamní kampaň. I kdyby to nevybrali samotní jednotlivci, tak by bylo chybou, kdyby neměli v záloze investora, který před koncem kampaně zbytek peněz dodá. Přijít o 60% zákazníků a defakto o další success story by byla škoda.

  • 7. 5. 2018 13:55

    lahvon

    Nj, jenže tyhle kampaně jsou mimo jiné testovacím lakmusovým papírkem, jestli o produkt, tak jak si ho vysnili tvůrci, bude mít zájem i trh.
    Pokud se v kampani neozve minimální kritická masa zákazníků, tak je to i signál pro investora, že do tohodle projektu nemá smysl investovat. Nebo že ta investice bude minimálně dost riziková.

    Ještě je rozdíl mezi tím, kdy něco chci pro sebe .. a řím víc donátorů, tím lépe.
    Ale zrovna tohle je produkt, který má smysl vyvíjet pro trh, jen pokud pro to nějaký relevantní trh existuje.