Provozním ředitelem mediální skupiny CME, která zastřešuje televizní investice PPF v několika evropských státech (včetně české Novy), se stal Dušan Švalek.
Podle tiskové zprávy dostal za úkol transformační strategii, jejímž cílem mají být produkty a služby pro koncové spotřebitele (B2C). Spolupracovat má s digitálním týmem. „Jeho bohaté zkušenosti se spotřebiteli budou klíčové při dalším budování širší digitální nabídky CME,“ řekl Didier Stoessel, generální ředitel CME pro Českou republiku, Rumunsko, Slovensko a Slovinsko.
Připomeňme, že CME usiluje například o posílení svého videoportálu Voyo, kam si začátkem letošního roku platilo přístup asi 350 tisíc uživatelů. Strategickým cílem CME pro český a slovenský trh je dosáhnout jednoho milionu platících zákazníků.
Dušan Švalek před nástupem do CME působil ve vedoucích pozicích ve společnosti Slovak Telekom, předtím vedl marketingové a spotřebitelské aktivity pro dceřiné společnosti Deutsche Telekom v České republice a na Slovensku.