Hlavní navigace

Do CME nastoupil Dušan Švalek, firma chce rozšířit digitální nabídku

4. 4. 2022

Sdílet

Dušan Švalek Autor: CME

Provozním ředitelem mediální skupiny CME, která zastřešuje televizní investice PPF v několika evropských státech (včetně české Novy), se stal Dušan Švalek. 

Podle tiskové zprávy dostal za úkol transformační strategii, jejímž cílem mají být produkty a služby pro koncové spotřebitele (B2C). Spolupracovat má s digitálním týmem. „Jeho bohaté zkušenosti se spotřebiteli budou klíčové při dalším budování širší digitální nabídky CME,“ řekl Didier Stoessel, generální ředitel CME pro Českou republiku, Rumunsko, Slovensko a Slovinsko. 

Připomeňme, že CME usiluje například o posílení svého videoportálu Voyo, kam si začátkem letošního roku platilo přístup asi 350 tisíc uživatelů. Strategickým cílem CME pro český a slovenský trh je dosáhnout jednoho milionu platících zákazníků.

Dušan Švalek před nástupem do CME působil ve vedoucích pozicích ve společnosti Slovak Telekom, předtím vedl marketingové a spotřebitelské aktivity pro dceřiné společnosti Deutsche Telekom v České republice a na Slovensku.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).