Hlavní navigace

DoDo spouští novou službu pro potravinové e-shopy

Sdílet

Karel Wolf

Logistický startup DoDo zakládá specializovanou divizi DoDoFresh. Ta chce nabídnout především do velké míry automatizovaný rozvoz čerstvých potravin.

Divizi tvoří flotila certifikovaných vozů vybavených pro rozvoz jídla v chladicích boxech pro zachování teplotního řetězce. Ty jsou napojeny skladové systémy, outsourcing plánování rozvozů, cash management, hodnocení kurýrů na základě dat z provozu, kontrolu efektivity a plánování rozvozů v reálném čase.

„Zájem o naše logistické služby v oblasti rozvozu potravin je obrovský, a proto jsme se rozhodli založit specializovanou divizi DoDoFresh, ve které chceme dále inovovat, plánujeme do konce roku v tomto segmentu až trojnásobný růst ” prohlašuje ředitel startupu Michal Menšík.

„Dnes již není klíčový zadavatel, pro kterého logistický partner jezdí, ale především akční rádius, ve kterém se pohybuje. Proto postupně zapojujeme i technologii strojového učení, která umožňuje predikci objednávek, a ve výsledku také vyšší efektivitu městské logistiky. Z té budou profitovat nejen naši obchodní partneři, ale především koncoví zákazníci,” dodává.

DoDoFresh operuje s 350 vozy a zhruba 700 kurýry a ke dnešku obsluhuje dle vlastních slov přibližně jednu čtvrtinu českého e-commerce trhu s potravinami. Dováží zejména v Praze a širším okolí (jako jsou Říčany, Beroun či Kladno), kromě toho ale operuje také v Brně, Plzni, Ostravě, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Mladé Boleslavi, Kolíně, Prostějově a v sousedním Slovensku v Bratislavě a Žilině. Do konce roku by chtěl startup rozšířit flotilu na 700 vozů.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory