Hlavní navigace

Názor k aktualitě DPD už nepřijímá nové zákazníky a omezila platbu v hotovosti i změny termínu doručení [AKTUALIZACE] od Pat - Nedovedu si představit že někdo "přejde k DPD"....

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2017 11:26

    Pat (neregistrovaný)

    Nedovedu si představit že někdo "přejde k DPD". Odkudkoli. DPD nemá žádnou podporu, s příjemcem se nikdo nebaví, jediný kontaktní telefon má automat, veškerá komunikace probíhá přes e-mail/formulář na webu, a to jediným člověkem z Prahy který odpovídá, pokud vůbec, prakticky výhradně v noci. Na místní depo odkud se doručuje se nedovoláte, dopravce (tedy ten řidič příjemce nijak nekontaktuje), DPD samo neposílá žádné vyrozumění o dodávce zásilky (telefon, SMS, e-mail), kdy bude zásilka doručena se nedozvíte, při nezastižení nedostanete žádnou zprávu.. Řekněte mi, schválně, kdo konkrétně by chtěl přejít k DPD?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).