Hlavní navigace

Názor k aktualitě DPD už nepřijímá nové zákazníky a omezila platbu v hotovosti i změny termínu doručení [AKTUALIZACE] od dino - Z jakého důvodu musí mít firma rezervu pro...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 12. 2017 7:52

    dino

    Z jakého důvodu musí mít firma rezervu pro pokrytí mimořádných událostí? Pokud má určitou kapacitu na běžný provoz a ten generuje zisk, jenž majitelům stačí, proč by se měli trápit nějakými špičkami? Proč by měli tačit zaměstnance do přesčasů? Soukromé podnikání přece není nějaká shora garantovaná služba, nemusím obsloužit všechny zákazníky jen proto, že mají o mou službu zrovna zájem. Co je špatného na přístupu "Poskytnu kvalitní službu objemů zákazníků, na nějž mám kapacity, a ostatní ať to zkusí jinde."?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).