Hlavní navigace

E-mailová služba Hey.com vyřešila spor s Applem a už je k dispozici bez pozvánek

Sdílet

David Slížek 26. 6. 2020

Mobilní aplikace nové placené e-mailové služby Hey.com, která nabízí přepracované uživatelské rozhraní pro práci s e-maily, znovu získala možnost figurovat v App Store. 

Její tvůrci po úvodních potížích, kdy Apple nejprve odsouhlasil první verzi, ale poté odmítl schválit aktualizaci, aplikaci doplnili o několik nových funkcí a Apple na základě toho aktualizaci schválil. Jeden z tvůrců Hey.com Jason Fried to oznámil v příspěvků na webu služby.

Služba, která byla původně dostupná jen na pozvánky, je už také přístupná i bez tohoto omezení a začala nabírat první firemní klienty.

Apple původně aktualizaci odmítl schválit, protože aplikace neobsahovala možnost koupit si předplatné a nebyla tak podle firmy zcela funkční. „Aplikace, které po stažení a instalaci plnohodnotně nefungují, v App Store nechceme,“ zdůvodnil to pro server TechCrunch viceprezident Applu Phil Schiller. Výjimku z tohoto pravidla podle něj v App Store mají jen „čtečky“, které zobrazují či přehrávají externí digitální obsah – hudbu, filmy, e-knížky a podobně.

Služba Hey.com proto nakonec svou aplikaci pro iOS upravila a začlenila do ní možnost založit si na 14 dní testovací mailový účet s náhodně generovaným jménem, na kterém si uživatelé mohou službu vyzkoušet. 

Služba také v aplikaci začala nabízet firemní řešení Hey for Work, které umožňuje společnostem zřídit e-maily pro své zaměstnance na vlastní doméně. Firmy se ale zatím mohou pouze zařadit na čekací listinu.

Našli jste v článku chybu?

Žádné názory