Hlavní navigace

E-shop a aplikace pro elektronické dálniční známky vyjdou na 401 milionů

Sdílet

Jan Sedlák

E-shop a mobilní aplikace, skrze které bude možné pořizovat elektronické dálniční známky nahrazující ty papírové, vyjdou na 401 milionů korun bez DPH. Státní fond dopravní infrastruktury spadající pod ministerstvo dopravy zakázku bez soutěže zadal společnosti Asseco Central Europe.

„Společnost Asseco Central Europe, a. s., zajistí dodávku systému elektronické dálniční známky a jeho následný čtyřletý provoz, který začne spuštěním systému od 1. ledna 2021. Fakticky to znamená spolupráci s dodavatelem na období příštích pěti let,“ uvedlo ministerstvo.

Asseco má zajistit komplexní dodávku. Systém má zvládat nákupy a ověření platnosti známky a fungovat bude podpůrné zákaznické centrum.

E-shop s aplikacemi je jednou ze součástí, do kterých stát elektronické dálniční známky rozdělil. V chodu je zakázka na zajištění prodeje elektronických známek prostřednictví sítě prodejních míst. Zde proběhlo veřejné výběrové řízení beroucí v potaz nejnižší cenu. Aktuálně běží patnáctidenní lhůta pro podání námitek.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?