Hlavní navigace

Eurosport si nechá měřit sledovanost na českém trhu

Sdílet

Filip Rožánek

Placená sportovní stanice Eurosport 1 si vybrala zástupce pro prodej reklamního času na českém trhu. Odbavení kampaní pro ni zajistí společnost Atmedia. Spolupráce začne na jaře 2020. Ve stejném období se sportovní kanál spadající pod mediální skupinu Discovery zapojí i do oficiálního elektronického měření sledovanosti. 

Stanice Eurosport mimo jiné vlastní práva na vysílání letní olympiády v Tokiu v roce 2020. Vysílá také tenisový Grand Slam, cyklistické závody Tour de France, Giro d´Italia a La Vuelta, automobilové závody 24 Hodin Le Mans a Formule E, a také zimní sporty jako Světový pohár v biatlonu a Světový pohár v alpském lyžování. Nejoblíbenější u mužů ve věku 25–44 let.

Atmedia začne na jaře 2020 zastupovat při prodeji reklamy i další dvě stanice: Discovery Channel a TLC. Také tyto programy si nechají měřit sledovanost u českých diváků.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory