Hlavní navigace

Facebook je nově FACEBOOK, který provozuje Facebook

4. 11. 2019

Sdílet

Facebook - logo - firma - 2019 Autor: Facebook

Facebook představil nové firemní logo, které má vnést větší přehlednost do toho, o jakém Facebooku se mluví. Facebook jako firma získá nové logo ve verzálkách (FACEBOOK) a její hlavní aplikace bude mít samostatné logo a nadále se bude uvádět jako „Facebook“. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

„Lidé by měli vědět, která firma vyrábí produkt, který používají,“ vysvětluje šéf marketingu Antonio Lucio. Společnost dnes kromě Facebooku provozuje i další značky jako Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal nebo Calibra.


Autor: Facebook

Řada uživatelů přitom netuší, že Facebook, Instagram a WhatApp mají stejného majitele. Podle nedávného průzkumu Pew Research Centrum to při dotazování vědělo jen 29 % amerických respondentů.

Facebook začal před rokem u svých produktů uvádět, že pocházejí z rodiny jeho značek (nenápadným „from Facebook“). V následujících týdnech by se mělo brandování těchto aplikací změnit a objeví se v nich nápadnější nové firemní logo.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 11. 2019 15:02

    JVr

    No já bych s tím tak moc nespěchal, logo FB spíš uživatele odradí :P

    5. 11. 2019, 15:03 editováno autorem komentáře

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).