Hlavní navigace

Názor k aktualitě Google Chrome rozšíří blokování příliš agresivních reklam na celý svět od Martin P. - Každá lyška chválí svůj ohon se říká :)...

  • 10. 1. 2019 11:56

    Martin P.

    Každá lyška chválí svůj ohon se říká :) Můžu Vám garantovat, že mnozí zadavatelé reklamy které sem nastínil. Váše a Vám podobné tvůrce personalizované reklamy platit nebudou. Stejně jako tvůrci "Nigerijských dopisů" nebudou platit za korektní překlady. Ono právě v tom, že ta reklama je blbá garantuje to, že se na to chytí blbí lidé. A stačí matematická statistika četnosti na daném webu . Takže na webu o autech je dost makaků, kteří se na zázračný přípravek který Vám udělá ze starého motoru nový, dost a nemusíte zvedat náklady na nějakou personalizaci.

    Dále když dochází na personalise tak Vám systém stejně nabídne nejbližší podobné. Takže dochází ke komickým situacím kdy po návštěvě sportovních seriozního zahraničních webů(zboží) nabízí zboží z Dec....lonu, Při návštěvě jediného výrobce sportovních vozů se symetrickým 4X4 vám nabídne D_cii atd ...... Po návštěvě výrobce reního highendu R_zer ná nabízí notebookovou komedii A_er , protože ten automat tan nic jiného nemá.

    O tom že Spotitify v rámci personalizace producenta Drake ani nemluvě.

    Ono z druhé strany barikády je to jinak.