Hlavní navigace

Názor k aktualitě Google Chrome rozšíří blokování příliš agresivních reklam na celý svět od Bleble - "Každá lyška chválí svůj ohon se říká :)...

  • 10. 1. 2019 12:39

    Bleble (neregistrovaný) 89.203.205.---

    "Každá lyška chválí svůj ohon se říká :) Můžu Vám garantovat, že mnozí zadavatelé reklamy které sem nastínil. Váše a Vám podobné tvůrce personalizované reklamy platit nebudou. Stejně jako tvůrci "Nigerijských dopisů" nebudou platit za korektní překlady." Tuto část igroruji, jelikož část jsem asi nepochopil a část sice platí, ale v jiných případech.

    Ovšem dle toho co píšete v druhém odstavci, tak to přece funguje správně a není to komické, je to účelové a má to výsledky. Důchodci taky jedou do autosalonu, že si koupí Kouďáka v plný pálce a jedou tam s půlmilionem, protože to viděli v reklamě a nakonec odjíždí ve skladový Fábce, která má alespoň okýnka v elektrice a finance jim na to stačí. Salón prodal, kupec koupil, všichni jsou spokojeni. Stejně tak to dopadne s notebookem, protože ten high end si prostě drtivá většina nemůže dovolit, ale zájem o notebook je evidentní. To že Vy si ten low end nekoupíte a dalších 90% také ne, s tím se přece počítá, ale i tak to posiluje sílu Brandu. No a zbylá procenta ho koupí i když předtím koukali na high end a spočítané je to tak, že náklad do reklamy je rentabilní. A to daleko víc, než kdyby se necílilo, protože místo 10% si ten notebook koupí 0,1% zasažených reklamou.