Zpoplatnění takového systému je ok, nicméně překotná a nečekaná změna uprostřed účetního období opravdu hodně důvěry sebere. Příjemnější pro klienty a i důvěryhodnější by bylo změnu ohlásit s dostatečným předstihem k 1.1. A kdo pak bude věřit, že za rok, za dva se bez varování tarify zase upraví. A kdo bude chtít v půli roku měnit fakturační (účetní) systém kvůli navýšení ceny o "několik stokorun". No, proto asi ta změna k 1.6.
Nedelal bych si zasadni nadeje ze to bude platit vic nez par stovek lidi. Prave proto, ze za male ucetnictvi (ktere toho ovsem bude umet nasobne vice a data mate u sebe) zaplatite v nehorsim +- totez (rocne). Nadto se vam do nejakeho objemu faktur (radove rekneme desitky) vyplati si zaplatit externi zpracovani (pokud si tedy nevystacite s tim excelem, jak bylo zmineno), cimz navic prenesete znacnou cast zodpovednosti.
V tomto (a podobych) pripade pak mate v cene jeste bonusovou sluzbu - kdyz provozovatel (jak prave predvedl) ze dne na den zavre nebo zasadne zmeni pravidla ... jste nahrany.
Chlapům se nedivím, že to zpoplatnili, je za tím dost práce a provoz taky něco stojí. Jen bych volil volnější náběh, dělání změn ze dne na den nabourává důvěru mezi poskytovatelem služby a klientem, který se mnohdy začne rozhlížet po jiném řešení (také jsme tyto dny zaznamenali zvýšený zájem o eetTisk).