Hlavní navigace

Koloniál zkouší množstevní slevy. Chce podpořit nákupy ve velkém

13. 4. 2017

Sdílet

Velké nákupy pro rodiny i firmy. Koloniál z rodiny Rockaway se chce profilovat jako služba právě pro zásobovací objednávky a konkurovat velkým kamenným obchodům. 

Nový model cenotvorby funguje jako množstevní slevy. S rostoucím počtem kusů v košíku bude postupně klesat kusová cena zboží. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Slevy se v první fázi budou týkat vybraných druhů piva, mouky, čokolády, čajů, džusů anebo sprchových gelů či toaletního papíru. V každém následujícím měsíci se skupina produktů o několik desítek položek rozšíří podle zájmu zákazníků. Firma chce nechat rozhodnutí o tom, které zboží dynamicky zlevňovat, na facebookových fanoušcích. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2017 13:47

    Karel Novotný (neregistrovaný)

    Chápu to správně tak, že abych se dostal na slušné ceny, tak si mám vytvořit fake účet na fb (protože oficiální nemám a nechci)?
    Není lepší a levnější si rovnou nakoupit ve svém prověřeném obchodě a aspoň vím, co si dovezu domů?

  • 15. 4. 2017 11:20

    Michal Dlouhý (neregistrovaný)

    Tak jistě, toaletní papír značky xy ve vašem prověřeném obchodě se liší od toaletního papíru značky xy dovezeného Koloniálem (Rohlíkem, nebo jakým jiným čertem). Stejně tak není hovězí z Koloniálu stejné, jako hovězí z Kauflandu...

  • 19. 4. 2017 14:00

    anonym (neregistrovaný)

    potravinydomu.cz nabízejí podobnou cenotvorbu již řadu let...

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).