Hlavní navigace

Komerční televize vyhlásily sbírky na pomoc zdravotníkům

24. 11. 2020

Sdílet

Zdravotník, lékař, medicína, pandemie, koronavirus, rouška Autor: Pexels.com

Televize Nova a Prima se rozhodly využít své úspěšné programové formáty k propagaci veřejných sbírek ve prospěch personálu v českých nemocnicích. 

Nova uzavřela sedmou řadu show Tvoje tvář má známý hlas charitativním videoklipem, který doprovázejí záběry z Nemocnice Na Bulovce. Diváci mohou přispět na zlepšení zázemí v lékařských pokojích a v pokojích zdravotních sester. „Lékaři a sestry všech nemocnic teď tráví na pracovištích celé dny, týdny i měsíce. Někdy se nedostanou domů hodně dlouho a potřebují se v nemocnici někde chvíli vyspat, odpočinout si. S tím na začátku nikdo nepočítal a standardní vybavení na pokojích lékařů a sester je v této době nedostačující. A tak nás napadlo udělat jejich současný profesní život snesitelnější,“ zdůvodnila vyhlášení sbírky producentka Tváře Simona Matásková.

Skupina Prima za podpory herců ze seriálu Sestřičky, České asociace sester a Českého červeného kříže založila iniciativu Sestřičky sestřičkám. Cílem je finančně podpořit sestry v nemocnicích s nejvyšším počtem pacientů, přiblížit veřejnosti jejich usilovnou práci, a především poděkovat za jejich náročné pracovní nasazení, díky kterému se daří poskytovat pacientům v nemocnicích tolik potřebnou péči.

„Jednou z možností je finanční podpora v rámci veřejné sbírky Sestřičky sestřičkám na crowdfundingové platformě Znesnáze21 nebo pomocí dárcovských DMS. Rádi bychom vybrali alespoň 10 000 000 Kč a pak tuto částku ve spolupráci s Českou asociací sester spravedlivě rozdělili mezi sestry, které ve vybraných nemocnicích pečují o covid pozitivní pacienty. Skupina Prima do sbírky Sestřičky sestřičkám věnuje na počátek 1 milion korun a následně celou sbírku podpoříme rozsáhlou mediální kampaní za podpory protagonistů seriálu Sestřičky,“ dodal Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).