Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Košík ruší námluvy s Mallem, mění šéfa a chce se zaměřit na firmy od Pavel D. F. Hrubý - Košík.cz by vážně měl se svým SW něco...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2017 14:39

    Pavel D. F. Hrubý (neregistrovaný)

    Košík.cz by vážně měl se svým SW něco udělat. Pravidelně se mi stává, že mi odmítají vzít zpátky prázdné lahve, protože jakási "aplikace" (zřejmě na telefonu nebo tabletu) nefunguje. Kuriózní je taky nabídka zboží, kde záleží na tom, jakým způsobem se k dané položce propracujete. Například v nadřízené nabídce něco není, ale když jdete na nabídku konkrétnější, zboží se objeví. Samostatnou kapitolou je použití vyhledávání. Klidně vám najde (a dovolí přidat do košíku) zboží, které v daném regionálním skladu nevedou. A o těch třech garantovaných hodinách si tady na Hané můžeme zdát v hlubokých snech. Nejbližší termín dodání je následující den. Nevím, jestli prodávání a nakupování podílu ve firmě přinese podstatné změny, spíš bych si o tom dovolil pochybovat. Běžný zákazník je jim šum a fuk - což teď dokazují orientací na firmy. Mají velké štěstí, že v Prostějově ještě potraviny žádný jiný e-shop nerozváží. Pokud začne, osobně okamžitě zdrhám.

  • 9. 8. 2017 23:35

    sulthan (neregistrovaný)

    Muzu potvrdit, ze jejich web ma chyby - napriklad po odkliknuti objednavky se vetsinou zmeni cena :) Proste to davali dohromady ne prilis zkuseni lide.

    Garantovanou dobu doruceni si take neumim predstavit, na druhou stranu mi to nevadi. Dopravu nakupu domu porad povazuju za luxus, celkove to porad povazuji za velmi dobrou sluzbu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).