Hlavní navigace

Názor k aktualitě Kritika ceny není na místě, reaguje ministerstvo na e-shop za 400 milionů od Uzivatel_tohoto_jmena_jiz_existuje - „Kritika ceny není na místě. Za nejvýše 400...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 1. 2020 12:30

    Uzivatel_tohoto_jmena_jiz_existuje

    „Kritika ceny není na místě. Za nejvýše 400 milionů korun firma vytvoří celý IT systém. Tedy nejen e-shop, ale také uživatelský portál, mobilní aplikaci, call centrum, evidenci zaplacených poplatků, registr osvobozených automobilů, kompletní účetnictví, clearing, reporting a zabezpečení,“ brání se úřad.

    „Cena dále zahrnuje také rozvoj IT systému, konzultační služby a další činnosti v rámci součinnosti a podpory. Dále také na čtyři roky provoz a technickou podporu systému, a to včetně podpory řidičům po uvedení do provozu – tedy samotný provoz call centra a další navazující činnosti,“ doplňuje resort.

    Eshop tak za pul milionu, aplikace tak 150tis. k tomu s ohledem na to, co to ma umet. Uzivatelsky portal je soucasti eshopu. Evidence apod.to je snad dtb a napojeni na jednoduchy ucetni portal, tam opravdu nejde o zadne slozite ucentni priprady. Vyhotovit jednoduchy report zvladne kdokoli. Zabezpeceni je soucasti.

    CC ok, kdyby 10 lidi, naklady na jednoho i s mistem a vybavenim 70k mesicne. Tak to mame 10M rocne, at nezeru a tedy 40M za 4 roky.

    Samotna aplikace se vsim co pisou je tak 5 milionu a to by bylo extremne robusni reseni, bezpecne a se vsim co to ma umet. Protoze vsechny ty funkce o kterych pisou umi v podstate temer kazdy eshop co si jde pronajmout za 300 Kc/mesicne, ale chapu, ze to ma byt "ma zakazku"

    Takze cokoli nad 50M za ty 4-5 let je proste nesmysl.