Hlavní navigace

Kvůli omezením programu dosáhla letošní olympiáda nižšího reache než ta minulá v Soči

26. 2. 2018

Sdílet

ČT, sledovanost olympiády Autor: Česká televize

Zatímco olympijské hry v Soči oslovily v roce 2014 7,4 milionu diváků, ty letošní dokázaly oslovit 6,6 milionu. Serveru DigiZone to potvrdila mluvčí České televize Karolína Blinková. Podle ní byl na vině výraznější časový posun a také omezení programové nabídky ze strany nového vlastníka autorských práv na olympijské hry.

Letošní zimní olympijské hry přilákaly k obrazovkám přes 6,6 milionu diváků. Nejsledovanějším pořadem se stal hokejový zápas Česka s Kanadou o bronzovou medaili, který zhlédlo 57 procent diváků přítomných u obrazovek a s více než 1,7 milionu diváků se tak jednalo o třetí nejsledovanější přenos v historii programu ČT sport.


Autor: Česká televize

Nejsledovanější olympijské pořady České televize (klikněte pro zvětšení).

Do TOP 20 se kupodivu nedostal závod Ester Ledecké v paralelním slalomu, jeho sledovanost byla i přes brzký ranní čas vysoká (547 tisíc při podílu na publiku 72,87 procenta). Její finálovou jízdu v sobotu v 6:49 ráno sledovali čtyři z pěti diváků, kteří zrovna seděli u televize, v součtu tedy 838 tisíc lidí (share 80,97 procenta).

Program ČT sport byl v průběhu her pětkrát nejsledovanější stanicí českého trhu, nejvyšší podíl zaznamenal v sobotu 24. února, celodenní share činil 20,95 procenta. Naopak pátek 23. února znamenal rekord pro olympijský web ČT, který registroval přes 1,74 milionu spuštěných videí, což je téměř 73 tisíc spuštěných videí za hodinu.

Z pohledu webové sledovanosti dlouhých pořadů se stal rekordním dvouapůlhodinový zápas Česka proti olympijským sportovcům Ruska, který živě přes internet sledovalo 164 tisíc diváků, u krátkých videí zaujal zejména záznam jízdy Ester Ledecké v Super-G minulou sobotu, který si přehrálo 227 tisíc diváků.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).