Hlavní navigace

Letošní fotbalové mistrovství sledovalo s Českou televizí více než čtyři miliony lidí

17. 7. 2018

Sdílet

Fotbal Autor: Pxhere.com

Letošní světový šampionát byl čtrnáctým v řadě, který divákům nabídla veřejnoprávní Česká televize. Jejím prostřednictvím sledovalo její zápasy necelé 4,4 milionu diváků. Nejsledovanějším bylo nedělní finále mezi vítěznou Francií a stříbrným Chorvatskem, které si na programu ČT sport pustilo 974 tisíc diváků, tedy celkem 45 procent těch, kteří měli v tu dobu zapnutou televizi.

Česká televize odvysílala z letošního mistrovství světa ve fotbale všechny zápasy. Průměrně je sledovalo 388 tisíc diváků. Zatímco utkání základní části vidělo průměrně 319 tisíc lidí, vyřazovací část jich přilákala více než 580 tisíc.

Druhým nejsledovanějším zápasem bylo semifinále mezi Chorvatskem a Anglií (894 tisíc diváků a podíl 28 procent) následované semifinálovým duelem Francie proti Belgii (781 tisíc diváků, share 23 procent). Sobotní zápas o bronz pak vidělo 445 tisíc lidí.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2018 5:54

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Všude kde jsou národy, tam je i politika. Celý stadión pískal jako jeden muž při zápase Chorvatsko - Anglie, kdykoliv se dotkl míče ten Chorvat, který po vyřazení Rusů napsal na internet Sláva Ukrajině.

  • 17. 7. 2018 23:24

    Ladislav Takáč (neregistrovaný)

    Politika by neměla zasahovat do sportu.Slusnost a pravdivost je snad samozřejmostí pokud dodržuje určitý kodex.Ceska televize tu byla a bude stále.Pokud bude reagovat na vitky některých fundovaných diváků a posluchačů tak aby naplňovali to krásné slovo Česká.

  • 17. 7. 2018 11:46

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Velky uspech pro Rusko, hlavne v kombinaci s tim summitem v Helsinkach, na kterem Trump priznal, ze neveri americkym tajnym sluzbam ani jedine slovo. To jsou ti dnesni patrioti a vlastenci.

  • 18. 7. 2018 19:10

    dulin (neregistrovaný)

    A co zbytek roku.Soukup měl pravdu,ve všem.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).