Hlavní navigace

Mall se pod Havrlantem chystá na Vánoce. Využije sílu skupiny - zapojí Uloženku

20. 10. 2016

Sdílet

Vánoční sezona je pro Mall Group priorita číslo jedna. A vlajková loď celé skupiny – Mall.cz už ohlašuje první novinky. Ty jsou ve zkratce tři, ale naplno si všechny budou moci jenom pražští zákazníci.

Mall pod vedením Jakuba Havrlanta významně rozšířil počet odběrných míst. Obchod využil víc než osmdesátku poboček služby Uloženka, kterou E-commerce holding koupil během loňského roku. „Stáváme se nejdostupnějším e-shopem s komplexním sortimentem na českém trhu. Spolu s distribučním centrem, které zvládne odbavit až 75 tisíc nákupů denně, jsme na letošní vánoční sezonu připraveni,“ tvrdí v tiskové zprávě Havrlant. 

Výhoda vlastní sítě umocňuje i to, že Mall pak nabízí dopravu v rámci Uloženky zdarma, pokud cena na objednávce přesáhne jeden tisíc korun. A to podle statistik e-shopu překročí sedmdesát procent předvánočních nákupů. 

Další logistické novoty, které Havrlant se svým týmem představil, si užijí spíš jen obyvatelé větších měst. V jedenácti krajských městech je připraven i sobotní závoz a v hlavním městě by se mohli nakupující dočkat i rozvozu v den objednávky. Musí si ale objednat do jedné hodiny odpolední.  

Kromě Mallu už na vrchol sezóny začal zbrojit i konkurence, sídlící v pražských Holešovicích jen o pár čísel vedle. Alza tak rozšiřuje otevírací dobu u všech svých poboček a budou otevřeny i o víkendech. 

"Bylo zapotřebí navýšit naše logistické kapacity a přijmout téměř stovku nových zaměstnanců,“ tvrdí Miroslav Tesař, manažer prodejní sítě Alzy. Kromě otevřených poboček chce obchod z pražských Holešovic rozvážet  i o víkendech. Novinka by měla platit jak v českých, tak slovenských obchodech. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 10. 2016 18:00

    Petr (neregistrovaný)

    Nehledejte teď je tu prakticky každý druhý článek PR, teď by redakce potřebovala aby místo inteligentních lidí začali chodit náctiletí z mobilů a měli by vystaráno :)

  • 21. 10. 2016 8:54

    e (neregistrovaný)

    Proc by vlastne mel kdokoliv na nejakem svem soukromem webu, coz lupa je, neco oznacovat jako PR?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).