Hlavní navigace

Mall TV představuje plánované pořady, dalším je Charouzova Závodní akademie

16. 8. 2018

Sdílet

Závodní akademie Autor: Mall TV

Připravovaná internetová televize Mall TV, kterou chce stejnojmenná e-commerce skupina spustit pod vedením někdejších výrazných tvůrců platformy Stream letos na podzim, odtajnila další část slotu své plánované programové skladby. Zaplnit by ho měl pořad Závodní akademie jako první zástupce formátu reality show v připravovaném podzimním schématu

ROZHOVOR: Lukáš Záhoř – Neděláme kopii Streamu. A míříme i za hranice Česka

Nový pořad připravuje Mall TV společně s mediální skupinou Omnicom Media Group. Diváky zavede do automobilového prostředí, kde budou o vítězství na závodní dráze bojovat dva týmy soutěžících. Šest dílů pořadu zmapuje pět dní a pět nocí, během nichž projdou oba týmy speciálním výcvikem pod vedením jezdce Jana Charouze.

Jan Charouz a moderátor úvodního eventu Luděk Staněk.
Autor: Mall TV

Jan Charouz a moderátor úvodního eventu Luděk Staněk.

Mezi závodníky se objeví zpěvačka z Monkey Business Tonya Graves, beatboxer a moderátor Petr Cerha alias Nasty nebo fitness trenér Jacob. V soupeřícím týmu se objeví herec Jakub Štáfek alias Lavi z online seriálu Vyšehrad, modelka Andrea Kalousová a youtuber Denis Kubík.

Zapojila se agentura i výrobce pneu

Partnery pořadu jsou výrobce pneumatik Hankook Tire a aplikace Letgo, odehrávat se bude na tréninkovém polygonu S-drive v Hradci Králové. Za mediální skupinu Omnicom se na výrobě pořadu podílela její kreativní divize Fuse.

Do stejné skupiny patří i jedna z historicky nejstarších a nejúspěšnějších tuzemských mediálních agentur OMD, založená v roce 1993. Podle žebříčku globální auditorské společnosti Recma byla OMD na základě objemu prodané inzerce v roce 2016 pátou největší českou mediálkou. 

Historické okénko: Kartel českých mediálek?

Před deseti lety dominovala mediální agentura OMD českému reklamnímu trhu a její roční tržby dosahovaly tří miliard korun.

V roce 2008 ale agenturu obvinil dlouholetý spolupracovník někdejšího premiéra Bohuslava Sobotky advokát Radek Pokorný z kartelové dohody s tehdy druhou největší mediální agenturou Médea

V roce 2011 pak Úřad pro ochranu hospodářské soutěže domluvu mezi OMD a Médeou o vzájemném nepřebírání klientů potvrdil a udělil oběma agenturám pokutu ve výši 5,5 milionu, resp. 2,3 milionu korun.


Autor: YouTube

Mediální agenturu Médea založil podnikatel Jaromír Soukup v roce 1991.

Médea se mezitím stala agenturou s nejvyšším obratem na českém trhu a také základním pilířem mediálního impéria Jaromíra Soukupa. Ten dnes prostřednictvím vydavatelství Empresa Media ovládá i televizní skupinu Barrandov. 

V roce 2015 koupila podíl třiceti procent v Médee a 49 procent v Empresa Media čínská investiční společnost CEFC. I když CEFC loni v září oznámila, že z obou Soukupových firem odstupuje, podle informací Hospodářských novin převzala její podíly letos v dubnu čínská státní skupina Citic Group.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).