Ve skutecnosti to ani zdaleka pod naklady neni. Uvedomte si laskave, ze nejvetsi cast nakladu na obsluhu dela prave komunikace s klientem. Tzn fakturace, reseni reklamaci, atd. To zde prakticky odpada - mate jednoho klienta a ten ma nekolik tisic cisel.
Pokud pak nahlednete na i zde obcas zminovane Polske ci Rakouske tarify, tak je zjevne, ze i pri techto nakladech (ktere zde odpadaji) lze dodat koncovemu zakaznikovi takovouto sluzbu za cca 200Kc, pricemz minimalna 100Kc padne prave na obsluhu zakaznika. Vlastni provoz nebude stat vice nez 20Kc.
Ale kulovy. Fakturace probiha automatizovane, v pripade neomezenych tarifu asi tolik reklamaci taky nebude - pokud si operator neco nepos*re sam.
BTW co ze tedy operator neslysel na nabidku zajemcu prohlasujicich ze mu tuhle cenu klidne zaplati predem a na tri roky dopredu? To by mu vsechny tyhle naklady odpadly.