Hlavní navigace

Na Mallu už 80 procent nabízeného zboží tvoří partnerský prodej

Sdílet

Jan Sedlák 2. 11. 2020

Nabídku zboží v internetovém obchodě Mall už z 80 procent tvoří zboží partnerů v rámci Mall Partner. V Česku je přes tento marketplace realizována zhruba třetina všech objednávek a Mall tento projekt označuje za klíčový. V programu je konkrétně přes 1,2 milionu partnerských produktů a realizováno bylo přes devět milionů objednávek.

“Dá se očekávat, že dříve, nebo později do Česka naplno dorazí některý ze světových e-commerce hráčů, jako Amazon nebo Alibaba. Chceme se na jejich příchod připravit a dostat se do stavu, kdy jim budeme schopni konkurovat. Silná a konkurenceschopná lokální e-commerce je ostatně v zájmu všech domácích obchodníků,” uvádí Jakub Kováč, ředitel Mall Partner.

Bude zajímavé sledovat, jak se partnerský prodej propíše do finančních výsledků Mallu. Skupina Mall Group jen za loňský rok vykázala ztrátu ve výši 1,7 miliardy korun. Podnik, který ovládají PPF, Daniel Křetínský a Patrik Tkáč a Rockaway, letos také spustil platební systém Mall Pay.

Jakub Kováč se více o Mall Partner rozhovořil v našem květnovém rozhovoruDo partnerského prodeje se pustila také Alza.cz.

Našli jste v článku chybu?