Hlavní navigace

Nejhledanějším pořadem na Googlu byl letos Survivor

30. 12. 2022

Sdílet

Survivor Autor: TV Nova

Dobrodružná reality show Survivor byla podle statistik společnosti Google skokanem roku při vyhledávání televizních pořadů. Soutěž vysílala na jaře televize Nova.

O vyhledávání seriálů, filmů a pořadů informoval Google ve svém pravidelném ohlédnutí za trendy uplynulého roku. S velkým zájmem uživatelů se setkal rovněž krimiseriál Devadesátky, který na jaře vysílala Česká televize. V celkovém pořadí se umístil druhý.

Diváky zajímalo také finále výpravné série Marie Terezie (ČT), jemuž patřila třetí příčka. Na pátou pozici se dostala třetí řada reality show TV Prima s názvem Like House, šestým pořadem s největším meziročním nárůstem hledání je seriál Zoo (rovněž z produkce Primy). 

Intenzivně se hledaly také novinky z prostředí vily na Kanárských ostrovech, kde TV Nova vyráběla seznamkovou reality show Love Island. Dovádění modelek a modelů zaujalo uživatele natolik, že se pořad dostal na sedmé místo v žebříčku.

V první desítce nejhledanější televizní tvorby se objevila ještě soutěž amatérských pekařů Peče celá země (ČT, 9. místo). Žebříček uzavírá rodinný komediální seriál Špunti na cestě (ČT).

Reality show Survivor se umístila také na sedmém místě mezi celkovými trendy roku. Předběhla zájem o streamovací službu HBO Max (8. pozice). Na desátém místě mezi výrazy s největším nárůstem zájmu oproti předchozímu roku jsou Devadesátky.

Z mediálních tváří měli čeští uživatelé Googlu největší zájem o moderátorku Danielu Písařovicovou (DVTV), která se dostala na třetí pozici mezi nejhledanějšími Češkami a Čechy. Pro zajímavost, na osmém místě stejného žebříčku je legendární hlasatelka České televize Saskia Burešová.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).