Hlavní navigace

Názor k aktualitě NKÚ: Na digitalizaci státu šlo 300 milionů, služby ale využívá minimum lidí od jkjk - Pěkná analýza. Pár úryvků: "Existuje tak riziko, že přednostně...

  • 13. 7. 2020 13:33

    jkjk

    Pěkná analýza. Pár úryvků:

    "Existuje tak riziko, že přednostně budou na Portál občana umísťovány služby, které občané nevyhledávají, jsou však jednodušší na implementaci."

    "Nelze stavět na stejnou úroveň služby ústředních orgánů státní správy s celostátním dosahem a služby územních samosprávných celků, které jsou určeny jejich obyvatelům. Například propojení Portálu občana s Portálem občana města Telč je využitelné především pro obyvatele města Telč, kterých je 5 267. Naproti tomu služba „bodové hodnocení řidiče“ je využitelná pro 6 078 136 držitelů řidičského průkazu. Plánované služby registru zbraní a registru vozidel, které se nepodařilo zajistit, mají potenciální využitelnost pro více než 6,3 milionu občanů (držitelé řidičského průkazu a držitelé zbrojního průkazu)."