Hlavní navigace

Názor k aktualitě NKÚ: Na digitalizaci státu šlo 300 milionů, služby ale využívá minimum lidí od anonym - Všechno je to děsně složité a i pro...

  • 16. 7. 2020 0:40

    bez přezdívky

    Všechno je to děsně složité a i pro počítačově gramotného člověka dost neprůhledné.
    V podstatě jsem si vytvářel jen registraci pro eRecept (tam zase tak o moc nejde), a musel jsem se probít džunglí mnohamístných kódů, které stejně pořádně nevím, k čemu slouží. Ještěže si mobil přihlášení pamatuje.
    Spíš mi vadí roztříštěnost elektronických systémů státní správy. Jinak se přistupuje k portálu občana, jinak se podávají daňová přiznání, jinak se posílají výkazy pro sociálku, jinak pro zdravotní pojišťovnu.
    Orgány státní správy a "přidružených podniků" (třeba ŘSD) se také chovají nekonzistentně, záleží na úředníkovi, jednou jim vadí, že e-mail není podepsaný elektronickým podpisem, podruhé všechno domluvíte telefonem aniž se jakkoliv identifikujete, jednou chtějí poslat nějaké dokumenty pouze datovou schránkou, podruhé stačí příloha k mailu, někdy lejstro musíte dodat v papírové podobě, aby ho oni oskenovali a zanesli do svých počítačů...
    ACH JO...

    16. 7. 2020, 00:40 editováno autorem komentáře