Hlavní navigace

Notino mělo loni tržby skoro za deset miliard

Sdílet

Karel Wolf 24. 1. 2020

Notino, elektronický obchod s kosmetikou, který patří mezi 10 největších českých e-shopů, hlásí za loňský rok nárůst tržeb o 1,4 miliardy korun, konečné skóre tak dělá 9,8 miliard.

Tržby dnes již mezinárodně působícího e-shopu tak meziročně stouply o 17 %, což je zároveň procento podílu Česka na celkovém obratu obchodu. Společnosti se za loňský rok podařilo prodat 35 milionů produktů, tedy o 6 milionů více než v roce 2018 a připsat si 2,1 milionu nových zákazníků.

„Zatímco v roce 2018 jsme prodali 29 milionů produktů, loni to bylo téměř 35 milionů, tedy o 20 procent více. Největší podíl stále představují parfémy, kterých jsme prodali více než 6 milionů,“ komentoval prodeje Zbyněk Kocián, výkonný ředitel Notina.

Rekordním dnem roku byl již tradičně Black Friday (29. 11.), kdy eshop vyřídil 100 tisíc objednávek a prodal 400 000 produktů (přibližně 280 prodaných produktů za minutu).
Notino ke dnešnímu dni působí již ve 24 zemích, přičemž loni vstoupilo tak na Švýcarský a Ruský trh. V roce 2019 došlo také na otevření první kamenné prodejny v Bulharsku a Rakousku. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2020 20:27

    bez přezdívky

    Možná by mohla redakce napsat občas i o těch dalších z české ecommerce. Máme tu poměrně dost eshopů s tržbami 500 mil a více a několik miliardových, přesto moc se o nich nemluví vyjma těch dvou.

    Každopádně pokud se podíváme na tento výsledek, kouknete na pár TZ do minulosti, tak vychází, že budou mít více objednávek, než má Alza. Ano rozdíl bude v průměrné hodnotě, která je u Alzy cca 3,5x větší. To by člověk ani neřekl.