Hlavní navigace

Nová čísla poslechovosti: Radiožurnál roste, změny na Dvojce zatím moc nezabraly

6. 11. 2019

Sdílet

Digitální rádio DAB Autor: Pure

Nejposlouchanějším rádiem na českém trhu je stále Impuls, který si každý týden zapíná 1,97 milionu lidí. Jeho denní poslechovost překračuje milion lidí. Vyplývá to z aktuálních údajů výzkumu Radioprojekt za druhé a třetí čtvrtletí letošního roku. Poslechovost Impulsu navíc oproti poslednímu měření mírně vzrostla, v týdenních datech o 74 tisíc posluchačů, v denních o 9 tisíc.

V denní poslechovosti je dvojkou na trhu veřejnoprávní Radiožurnál (909 tisíc posluchačů, růst o 51 tisíc). V týdenních datech patří druhé místo Evropě 2 (1,61 milionu posluchačů týdně, 839 tisíc denně). Radiožurnál ale za ní s 1,58 milionu posluchačů příliš nezaostává a polepšil si v této metrice o 77 tisíc posluchačů.

Další v pořadí je Frekvence 1 (1,33 milionu týdně, 690 tisíc denně). V denních datech si polepšila o 22 tisíc posluchačů, týdně ji ladí o 53 tisíc lidí víc.

Stagnující poslechovost naznačuje Radioprojekt u veřejnoprávní stanice ČRo Dvojka. Ta na začátku roku obměnila programové schéma i moderátory a nasadila velkou kampaň na podporu omlazené image. V týdenních datech nyní vykazuje 521 tisíc posluchačů (přírůstek 3 tisíce oproti předchozímu měření). Denních posluchačů je o osm tisíc méně, celkem 317 tisíc. Před začátkem změn měla na konci loňského roku po letech vytrvalého klesání 288 tisíc posluchačů denně a 475 tisíc týdně.

Na svém zůstává stanice mluveného slova ČRo Plus (97 tisíc denně, 155 tisíc týdně). Stanice ČRo Vltava má 173 tisíc posluchačů týdně a 52 tisíc denně.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).