Hlavní navigace

Nová řada televizorů Philips 7000 nabídne 4K přijímač za necelých 17 tisíc korun

26. 4. 2018

Sdílet

Philips 7000 Autor: TP Vision

Společnost TP Vision, výrobce televizorů Philips, uvedla na český trh letošní modelovou řadu televizorů série 7000 LCD televizorů v úhlopříčkách od 43 do 75 palců. Všechny nabízejí rozlišení Ultra HD (4K), podporují režim HDR, jsou založeny na operačním systému Android TV a disponují třístranným systémem Ambilight.

Největší model 7803 je jedním ze dvou letošních modelů Philips v úhlopříčce 75 palců. O kvalitu obrazu se stará obrazový procesor P5, který byl v loňském roce představen v nejvyšších modelových řadách. Technologie lokálního stmívání Micro Dimming Pro optimalizuje kontrast na televizoru na základě světelných podmínek v okolním prostředí. Světelný snímač a speciální software analyzují obraz v 6400 různých zónách pro zachování bezchybného obrazu bez ohledu na osvětlení v místnosti.

Na zpracování zvuku se podílí funkce DTS HD Premium. Únavu očí ze sledování televize by měla odstranit zmíněná funkce Ambilight, která ve všech modelech od řady 6000 výše k dispozici v třístranné variantě. K televizoru 7803 je dodáván dálkový ovladač s QWERTY klávesnicí na zadní straně a jeho cena začíná na necelých osmdesáti tisících korunách. 

Série 7803 nabízí modely s totožnou výbavou ve velikostech 49, 55 a 65 palců. Liší se pouze středovým stojanem, který nahrazuje nožičky u 75palcové varianty. Zákazníka vyjde nejmenší uhlopříčka na necelých 26 tisíc korun.

Modely ze série 7303 a 7503 nabízí výběr úhlopříček ve velikostech 43, 49, 55 a 65 palců. Modely 7503 jsou oproti televizorům 7303 vybaveny zvukovou lištou a konceptem tzv. „viditelného zvuku“ s výkonem 25 W. Cena se pohybuje od necelých sedmnácti tisíc korun.

Všechny zmíněné televizory podporují nově plánovaný standard zemského vysílání DVB-T2/HEVC.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).