Hlavní navigace

Nový deník spustil crowdfundingovou kampaň, za měsíční předplatné chce 195 Kč

David Slížek

Připravovaný placený zpravodajský projekt Nový deník začal několik týdnů před startem sbírat předplatitele. Na svém webu spustil crowdfundingovou kampaň, která má cíl získat 3 tisíce předplatných za 32 dnů.

Redakce složená z asi čtyřicítky novinářů pod vedením šéfredaktora Pavla Tomáška nabízí měsíční předplatné webového obsahu za 195 Kč (nebo 580 Kč za tři měsíce nebo 1950 Kč za rok).

V tomto balíčku ale nejsou zahrnuty například mobilní aplikace Nového deníku. Pokud je chce čtenář využívat, musí si připlatit za členství v Klubu Nového deníku (330 Kč měsíčně, 2950 ročně). Pak získá také přístup na web bez reklamy či možnost odemknout některé články přátelům.

Čtenáři si mohou předplatit také papírovou verzi Nového deníku, která začne vycházet od ledna. K dispozici je i dárkový balíček, kdy si čtenář předplatí online verzi pro sebe a tištěnou například pro své rodiče. Nový deník nabízí speciální balíčky také pro firmy nebo balíčky kombinující předplatné Nového deníku s tištěným časopisem Reportér.

Našli jste v článku chybu?