Hlavní navigace

O hokejové přenosy byl velký zájem v televizi, na webu i v HbbTV

Sdílet

Filip Rožánek

Hokejové mistrovství světa přitahovalo pozornost diváků v klasickém televizním vysílání i na digitálních platformách. Zápasy s českou účastí překonaly s průměrnou sledovaností 1,52 milionu všechny turnaje, které od roku 2011 hostí program ČT sport (podíl na publiku dosahoval 48 %).

Poslední český zápas na turnaji sledovalo více než 1,6 milionu diváků, tedy téměř dvě třetiny všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi. Samotné prodloužení přilákalo přes 2,2 milionu diváků starších patnácti let a 109 tisíc dětí.

Nejsledovanějším utkáním byl vítězný čtvrtfinálový zápas Česka proti Německu, který viděly více než 2 miliony lidí.

Finále mezi Finskem a Kanadou vidělo 991 tisíc lidí, čtvrtina všech, kteří měli v neděli večer zapnutou televizi.

Diváci sledovali zápasy také přes internet, mobilní aplikace či platformu HbbTV (848 652 stisknutí modrého tlačítka a více než dvojnásobný počet přístupů oproti roku 2018). Nejvyhledávanějším zůstal úterní zápas se Švýcarskem, který se s počtem více než 1,3 milionu spuštěných videí stal nejsledovanějším živým on-line sportovním přenosem (od počátku měření v lednu 2018). Zápas v průměru sledovalo 179 tisíc diváků (ve skupině 4+), ve špičkách až 260 tisíc lidí.

Rekordní návštěvnost zaznamenal také web ČT sport, v průběhu šampionátu více než 2,27 milionu uživatelů. Půl milionu uživatelů každý turnajový týden si připsal také teletext České televize.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?