No statistika, nikdo netvrdí že je to na první pohled každému zřejmé. I tisíc je na tyhle účely zcela postačující vzorek, pokud byl vybrán dobře (což reálně není jednoduché). Skutečné sledování chování "všech" diváků bych naopak považoval za risk ohledně soukromí.
https://www.nielsen-admosphere.cz/produkty-a-sluzby/mereni-sledovanosti-tv-v-cr/parametry/
> Měření probíhá na reprezentativním vzorku 1 900 domácností vlastnících TV přijímač, což odpovídá 4 450 jednotlivcům.
Novinář, mediální analytik a lektor digitální komunikace. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.