Jenom dvě ústředny na mezinárodní hovory? To je hodně málo. Nebyly původně 4 nebo ii víc? Koukám že O2 serezala infrastrukturu na minimum a Cetin to převzal v troskach. O2 Telefonica nadelala na infrastrukture takové škody, že to Cetin bude dávat svoji stranu tak 5 let dohromady. No a O2 za chvíli už nebude mít ani klíčové ústředny. Neplatí zas tak špatně, ale tlak top managementu na českou dcerku byl nechutný a řada nižších schopných manažerů odesla. Už když jsem fungoval jako subdodavatel, jsem se divil jak je možné že jim některé kritické systémy drží pohromadě. Maximální konsolidace za cenu single point of failure, nepodporovane konfigurace komponent a optimalizace "na krev".
Pokud by se mohlo jednat o hackersky útok znamená to že se měli hackeři možnost dostat do SS7 sítě a do hlasových kanálu? K dalším systémům? Nebo nasazovali nějakou novou technologii na odbavení signalizace/hlasu přes IP?