Hlavní navigace

Názor k aktualitě O2 TV pracuje na odstranění výpadku a postiženým divákům nabídne kompenzace od fery - Zdravím všechny zákazníky O2 TV. Potýkám se s...

  • 6. 12. 2018 17:47

    fery (neregistrovaný) ---.7.broadband5.iol.cz

    Zdravím všechny zákazníky O2 TV. Potýkám se s tímto problémem asi 2 měsíce.1.konzultace s odborníky O2-máte dlouhé prodloužení od přívodní koncovky O2, nemáte modem od O2(mám Tepelink)-prodáme Vám náš modem O2 za slevněnou cenu 999 kč(pozn. 5 měsíců fungovalo jak mělo).2.konzultace-proveďte restart-zase nepomohlo.3.kon­zultace-proveďte restart do nastaveni výrobce (ovládač-setobox)-nepomohlo= stále se obraz seká,nelze zpětně posouvat,někdy nelze ovládačem vůbec ovládat.4.kon­zultace-vemte stobox do prodejny O2 do opravy.Byl mi zapůjčen po dobu opravy setobox náhradní.Doma po přihlášení opět stejné problémy.Musím počkat na opravený,pak si ještě zakoupit modém od O2.Pokud se problémy nevyřeší budu muset přejít na satelitní příjem.O Výpadku O2 se asi z taktických důvodů nikdo nezmínil.-6.12.2018 příjemné vánoce.