9 738 489 Kč. To je číslo, na kterém se nakonec zastavilo počítadlo crowdfundingové kampaně online televize DVTV. Tým kolem moderátorů Daniely Drtinové, Emmy Smetana a Martina Veselovského na serveru HitHit vybíral peníze na nový web, možnost nabízet sledování videí bez reklam či podcasty.
V kampani přispělo celkem 9265 lidí. Původní cíl 750 tisíc Kč se DVTV podařilo překonat skoro třináctinásobně. Historicky jde o nejlepší projekt českého crowdfundingu. Překonán byl i výsledek Deníku N, který na podzim roku 2018 získal v internetové kampani 7 milionů korun.
„Ještě jednou chceme moc poděkovat. Jsme dojatí, šťastní a hrdí na to, jak silnou komunitu kolem DVTV máme. Jak silný tým jsme. My společně s vámi,“ vzkázali tvůrci televize, která spolupracuje s vydavatelstvím Economia. Hlavním odbytištěm jejích rozhovorů je server Aktuálně.cz a web Hospodářských novin.
Podporovatelé si v rámci kampaně mohli koupit balíček obsahující sledování videí bez reklam a podcasty za 599 Kč na půl roku nebo za 999 Kč na rok.